Thursday 28 May 2015

Set kecantikan kulit shaklee yang mengembirakan hati saya


Assalamualaikum hai semua.. hari ni nak kongsikan satu entry, set shaklee yang paling saya sukai. Masa menaip ni hati saya excited menari-nari nak share dengan anda semua hehe.


Alkisah, saya ni dulu-dulu kala memang aktif orangnya. Bersukan la berkawad la sampai tak jaga kesihatan kulit. Masuk universiti pon sama saya biar aje tak jaga penampilan. Bila dah keje tengok kulit orang lain cantik sihat berbanding dengan saya yang kusam dan gelap. Masa tu baru la tersedar diri sendiri perlu lakukan sesuatu. (Klik sini untuk info lanjut)

Lantaran itu setelah menjadi ahli shaklee, yang pertama saya ambik untuk kulit ialah ESP shaklee. Ambik esp ni sebenarnya untuk kurus tapi terbonus kulit jadi cerah hehe.. lepas tu saya add on Vitamin E, memang meletup la lagi jawabnya.. kebabom kata orang .. Last baru saya add on Vitamin C sebab masa ni vitamin c sustained release baru je ada balik kat pasaran. 

Esp shaklee bertindak sebagai anti-penuaan, awet muda, kulit gebu dan anjal dan bonus untuk saya ialah dapat turunkan berat badan hehe (klik sini untuk info lanjut).  Vitamin c pula bertindak sebagai antioksidan, bantu hasikan kolagen dan membantu cerahkan kulit. Manakala vitamin e juga bertindak sebagai anti-penuaan, anti-oksidan dan anjalkan kulit.


set kulit cantik saya

Tapi harus diingat ye kita cantik ni bukan nak bangga diri tunjuk kat orang tau, jaga kesihatan kulit ni pon sala satu tanggungjawab kita juga kan hehe.. boleh bantu kita untuk bertambah yakin menepuh hari-hari yang mendatang.. ok la dah abes time take 10 saya. nanti saya kongsikan entry koleksi testimoni pengguna set kecantikan shaklee .. stay tuned.....


Berminat nak dapatkan set cantik ini? hubungi:

Fb: Hanee's wardrobe
Id:908559
Tel:012-5932706
email: zannahoney @ yahoo.com

0 comments: