Friday 29 May 2015

Koleksi testimonial pengguna set kecantikan shaklee

set kulit cantik shaklee


Assalamualaikum hai semua... seperti yang saya janjikan dalam entry sebelum ni (klik sini) kali ni kita cuci mata tengok testimonial pengguna set kecantikan shaklee.. tapi sebelum tu saya nak tepek testimonial saya sendiri (malu la pulak hehe) sebab entry sebelum ni ade yang cakap dengan saya nak kan gambar terkini.. Nah saya kongsikan  (sambil tutup muka malu ).

testimonial saya sendiri

Nampak tak perbezaan hehe.. Hasil dari consume shaklee selama hampir 2 tahun. Apa? kesan lambat? Shaklee ni produk semulajadi jadi kesanya memang berbeza-beza untuk setiap orang. Macam saya dah bertahun-tahun kulit macam dayang senandung memang makan masa nak pulih. Biar lambat asal selamat jangan cepat tapi merbahaya. Insyaallah konsisten akan nampak hasilnya ye..


Jom kat bawah ni saya kongsikan koleksi testimoni pengguna yang lain..........


testimoni pengguna esp


testimoni pengguna vita e & vita c


testimoni pengguna vita e


testimoni pengguna vita e & vita c


Berminat nak dapatkan set ini? meh kita sembang-sembang...

Id: 908559
Tel:012-5932706
email-zannahoney@yahoo.com
fb: zannahoney@yahoo.com

0 comments: