Tuesday 22 October 2013

SET KURUS SHAKLEE



SET KURUS SHAKLEE

Hari ni saya nak share pengalaman saya dengan shaklee loss weight plan. Sebelom kenal shaklee berat badan saya on and off. Pendek kata saya cuba berdiet namun tak berhasil.. Sampaila hujung tahun 2012 terdetik dalam hati nak cuba shaklee. Kredit to my friend Siera Haiyi yang kenalkan shaklee kepada saya. Alhamdulillah, dengan usaha saya berjaya turunkan berat badan walaupon tidak banyak turun tapi saya boleh rasa perbezaannya.. Baju semakin longgar, seluar dah loose .. badan rasa sihat & bertenaga....

Panjang pulak saya berleter hehe..Jika anda mengalami masalah seperti saya sebelom ni, jangan segan silu boleh contact saya di talian 012-5932706 atau email zannahoney@yahoo.com ataupun di fb page saya Hanee's Wardrobe untuk maklumat lanjut...






0 comments: