Wednesday 27 May 2015

Ceritera jatuh hati dengan Performance Drink Shaklee


Assalamualaikum semua.. Bersiaran kita hari ni, saya nak kongsikan kisah pendek macam mana saya boleh jatuh cinta dengan Performance Drink Shaklee yang sedap dan lazat ni.

Alkisahnya saya ni penghidap gastrik.. biasanya saya kena gastrik bila berpuasa. memang tiap kali sahur saya hanya boleh minum air masak sahaja, kalo makan kompem akan keluar la balik apa yang saya makan. memang tiap kali saya berpuasa no energy, flat aje, muntah jgn cakap la.. 

Lepas kenal shaklee (ni sebab tengok posting mama asilah azmi saya hehe) nampak la info pasal performance drink ni. Lalu pada ramadhan 2013 buat pertama kalinya saya cuba minum performance ni (masa ni baru je lagi jadi ahli shaklee). Alhamdulillah, mula-mula tu takot jugak la nak cuba sebab orang gastrik kalo minum oren ni pantang la sebab asid tapi saya ok dari pagi sampai time berbuka tak flat, tak muntah, energy maintain macam biasa.. 


info performace drink

Sekarang, bila nak puasa performance drink ni wajib ada dengan saya lepas tu saya add on skali esp. Bila mix dua ni wow sedap lazat tak terkata , ala-ala vitagen gitu hehe. Biasa saya bancuh dengan air sejuk nisbah satu sudu esp dua sudu performance drink. Bila tak puasa, kalo nak jalan long dinstant pon saya minum nak kekalkan energy bila drive kereta. Ada juga tanya saya, boleh ke orang yang lepas operation macam saya (boleh baca sini kisah saya) minum performance ni? jawapannya boleh tiada masalah, selepas pembedahan anda boleh minum tapi sebaiknya dapatkan nasihat dari doktor anda dulu ye.

Tak sampai sebulan lagi kita nak menyambut ramadhan, jadi bagi anda yang diluar sana yang nak cergas dan yang ade gastrik seperti saya yang nak kurangkan gastrik dan bebas gastrik time puasa boleh dapatkan performance drink ni dengan harga mampu milik hehe.. boleh hubungi saya as below:

Id:908559
email: zannahoney@yahoo.com
fb: hanee's wardrobe
tel:012-5932706





0 comments: