Monday 10 February 2014

KISAH SAYA DAN SHAKLEE

KISAH SAYA DAN SHAKLEE
Hari ni saya nak kongsikan sedikit cerita pendek tentang perjalanan saya bersama shaklee.. Sudah hampir setahun saya menggunakan shaklee. Saya mula jatuh cinta sengan produk shaklee semenjak saya berusaha untuk menurunkan berat badan.. Bukan tak pernah cuba produk lain tp semuanya x serasi sehinggalah saya ternampak post kawan saya di FB mengenai produk shaklee.



Alhamdulillah .. saya berjaya dengan shaklee.. Sekarang saya masih menggunakan set kurus shaklee sbb saya masih meneruskan journey saya nak turunkan berat badan saya sehingga BMI stabil. Bukan setakat berat turun, bonus tambahan kulit saya yg dulu kusam dah beransur normal..


Memang best dengan shaklee ni.. Rugi kalau tak cuba .......... :) I LUV SHAKLEE
Fb: Hanee's Wardrobe
Id:908559
Tel:012-5932706




0 comments: