Friday 17 November 2017

PROGRAM HEALTH TALK BERSAMA SHAKLEE




Jika anda perasan, para pengedar shaklee banyak menghadiri talk dan kelas-kelas samada anjuran upline mereka sendiri mahupun yang dianjurkan oleh pihak shaklee sendiri. Alhamdulillah saya juga berkesempatan menghadiri beberapa kelas anjuran upline dan juga anjuran pihak shaklee.

Salah satu program anjuran pihak shaklee yang saya hadiri ialah PROGRAM HEALTH TALK berkenaan dengan DETOKS BERSAMA SHAKLEE. Program ini telah dianjurkan di branch shaklee penang dan di lead oleh pakar nutrisi shaklee sendiri.


Apa yang saya dapat dari program health talk detoks ni?

Alhamdulillah dengan program ini saya dapat mengetahui lebih dalam lagi mengenai cara detoks yang betul dan manfaatnya. Actually, ramai sebenarnya tak tau tentang kepentingan detoks ni. Ada juga yang sudah mencuba detoks tapi tidak menggunakan cara yang betul. 

Secara amnya, detoks ni ada 5 jenis iaitu detoks usus, detoks hati, detoks logam, detoks parasit dan juga detoks seluruh badan.


klik untuk ketahui details jenis-jenis detoks



Selain dapat mengetahui lebih mendalam mengenai detoks, saya juga dapat mendengar dan berkongsi pengalaman  detoks diantara perserta-peserta yang hadir. Kami juga berkongsi tips dan cara pemakanan yang berkaitan dengan detoks.


klik untuk ketahui tips detoks


Bagaimana program health talk detoks ni membantu saya sebagai seorang pengedar shaklee?




Program sebegini sebenarnya banyak membantu kami sebagai seorang pengedar. Impian kami untuk mengajak anda sihat bersama-sama dengan kami bukan semata-mata untuk menjual dan promosi produk sahaja.


Bagi saya, helath talk ini sangat membantu saya sendiri kerana sememangnya saya juga melakukan detoks. Selain itu, saya juga dapat berkongsi maklumat dan pengalaman saya dengan pelanggan-pelanggan shaklee serta legasi shaklee saya tentang ilmu detoks. 


Tak kira la apa yang kita lakukan, kita kena ada ilmu. Untuk menuntut ilmu, kita kena rajin mencarinya ya .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PERTANYAAN ATAU PESANAN?

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang suplemen shaklee,  boleh terus hubungi saya di talian 012-5932706. Saya akan bantu anda untuk urusan pembelian dan seterusnya mendapatkan konsultasi, tips dan cara pengambilan yang tepat berdasarkan keadaan anda.

Untuk response yang pantas anda juga boleh:






2 comments:

Balqisy Baklee said...

wawwwwww menariknya....

Unknown said...

best tau talk shaklee anjurkan