Saturday 18 November 2017

Bagaimana Resveratrol membantu pesakit gout




Apa itu Resveratrol?
Resveratrol adalah phenol semulajadi yang fungsi utamanya bertindak sebagai antioksidan dan antimikrob. Ia dihasilkan oleh tumbuhan untuk membantu tumbuhan tersebut melawan serangan bakteria dan fungus; serta membantu menguatkan tumbuhan tersebut jika ia berada dalam keadaan stress dan cedera.

Resveratrol adalah salah satu bahan yang ditemui dalam Vivix Shaklee.




Bagaimana Resveratrol membantu pesakit Gout?

Kajian terbaru dalam Journal Of Clinical Rheumatology pada 2016 menunjukkan resveratrol mampu memberi kesan terapeutik dan kesan perlindungan dalam mencegah simptom dan gejala yang selalu menyerang pesakit gout.





Keputusan kajian juga menunjukkan ia dapat merencat inflamasi dan mencegah daripada berlakunya pembengkakan.

Selain itu, ia juga dapat mencegah serangan tiba-tiba, serta dapat menurunkan paras serum asid urik dalam darah pada pesakit gout.



Testimonial pesakit gout dan vivix Shaklee



Alhamdulillah, penyakit gout beliau sudah sembuh dengan pengambilan vivix dan juga kawalan pemakanan. Untuk mengetahu lebih lanjut mengenai penyakit gout dan makanan yang perlu dielakkan, anda boleh klik butang di bawah.



*********************************************************


PERTANYAAN ATAU PESANAN?

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang suplemen shaklee,  boleh terus hubungi saya di talian 012-5932706. Saya akan bantu anda untuk urusan pembelian dan seterusnya mendapatkan konsultasi, tips dan cara pengambilan yang tepat berdasarkan keadaan anda.



Anda juga boleh terus membuat pembelian secara online melalui E-Sell Shaklee dengan menggunakan kad kredit atau kad debit. Klik link di bawah, anda akan dihubungkan terus dengan website Shaklee.


Untuk response yang pantas anda juga boleh:

0 comments: