Sunday 19 November 2017

RESEPI SOYA VANILA SHAKLEE KEGEMARAN SAYA


Umum dah mengetahui bahawa esp shakkee merupakan hot produk pilihan especially bagi kaum wanita. Ia berperisa soya vanilla melazatkan lagi rasanya.

Saya suka bancuhan esp shaklee secara plain iaitu tidak mencampurkannya dengan minuman lain kerana saya memang penggemar soya dan penggemar perasa vanila.  Cara bancuhan plain  ini sangat mudah dan cepat disediakan. 


Biasanya saya masukkan 2 scoop atau 2 sudu besar esp kedalam shaker dan air sejuk, kemudian shake kan sahaja dan sedia diminum.. mudah kan? Jika anda nak minum suam, anda perlu masukkan air sejuk dahulu baru tuang air yang panas ye.

Walaupun mempunyai rasa vanila, ada juga yang menambah lagi rasa mencapurkannya dengan minuman kegemaran masing-masing. Dibawah ini saya kongsikan pula antara resepi-resepi esp shaklee yang anda boleh cuba. 

Protien oreo smoothie

Tropical pine-o smoothie

Avocado protien shake

Mangosteen energizer

Mango yogurt smoothie


Papaya ginger protien smoothie

Vitamin c booster smoothie


Selamat mencuba.. 

Perhatian: Jangan campurkan esp shaklee dengan minuman berkabonat, teh, kopi dan nescafe kerana akan menghilangkan khasiatnya.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PERTANYAAN ATAU PESANAN?

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang suplemen shaklee,  boleh terus hubungi saya di talian 012-5932706. Saya akan bantu anda untuk urusan pembelian dan seterusnya mendapatkan konsultasi, tips dan cara pengambilan yang tepat berdasarkan keadaan anda.

Untuk response yang pantas anda juga boleh:




0 comments: