Monday 27 November 2017

CARA MENJAGA KESIHATAN KULIT WAJAH DARI DALAM


Bila sebut tentang kecantikan kulit wajah, terdapat pelbagai cara dan petua serta tips-tips yang boleh kita praktik asalkan tidak memudaratkan. Selain dari tips dan petua-petua yang sedia ada, penjagaan kulit wajah dengan mengamalkan pemakanan makanan tambahan ataupun supplemen juga sangat membantu.


cara mencerahkan kulit tanpa bahan berbahaya


Sejajar dengan itu, shaklee memperkenalkan THE RADIANT 4 khas untuk kesihatan kulit wajah dari dalam. The radiant 4 terdiri daripada vitamin-vitamin yang memang dikhusukan untuk membantu kecantikan kulit wajah. Vitamin-vitamin tersebut ialah:

  • ESP shaklee
  • Vitamin C plus shaklee
  • GLA shaklee
  • Collagen powder shaklee


Ada juga yang bertanya perlukah ambil kesemua vitamin ini? JIka mahukan kesan yang optimum, makan pengambilan kesemua ini adalah perlu. Jom kita tengok kebaikan setiap vitamin di dalam set radiant 4 ini.



ESP Shaklee




Seperti yang kita tahu esp shaklee adalah sumber protien yang terbaik. Kenapa kita perlukan protien dalam menjaga kecantikan wajah? Kerana dengan pengambilan protien yang mencukupi membantu kita untuk dapatkan kulit yang sihat berseri tau! Selain itu, ia membantu menghasilkan cell kulit yang sihat, membaiki dan menghasilkan tisu dan cell baru serta membantu penghasilan asid amino glutathione yang membantu menghalang kerosakan kulit akibat terdedah kepada sinaran matahari.



Vitamin C plus shaklee



Tubuh kita tidak menghasilkan vitamin c jadi nak tak nak kita kena mengambil makanan yang mengandungi vitamin c. Vitamin c bertindak sebagai agen anti-oksidan yang membantu kulit dari kerosakan akibat radikal bebas.  Vitamin c juga membantu:

  • mengurangkan kedutan dan melembapkan kulit wajah
  • membantu penghasilan kolagen
  • membantu mepenyembukan luka


GLA shaklee


Kulit yang sihat juga bergantung kepada lipid kulit terutamanya Gamma-linolenic acis ataupun GLA. Acid ini memainkan peranan yang penting untuk membantu mengekalkan kelembapan kulit wajah juga membantu mengatasi keradangan kulit.



Collagen powder shaklee


Kolagen juga merupakan struktur penting kepada kulit kita. Ia membantu mengekalkan keanjalan dan membantu menghalang kedutan, parut dan pengenduran kulit wajah. Kolagen boleh dihasilkan oleh badan kita namun penghasilan kolagen akan mengalamai kekurangan sejajar dengan peningkatan umur. Jadi pengabilan collagen powder shaklee sangat membantu menambahkan kolagen yang diperlukan oleh tubuh kita terutamanya untuk kulit wajah.


Pengambilan set radiant 4 ini membantu untuk membina, memadatkan, menjaga dan melembapkan kulit. Bagaimana nak dapatkan set ini? Mudah sahaja.. Anda boleh follow cara di bawah.


PERTANYAAN ATAU PESANAN?

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang suplemen shaklee,  boleh terus hubungi saya di talian 012-5932706. Saya akan bantu anda untuk urusan pembelian dan seterusnya mendapatkan konsultasi, tips dan cara pengambilan yang tepat berdasarkan keadaan anda.

Anda juga boleh terus membuat pembelian secara online melalui E-Sell Shaklee dengan menggunakan kad kredit atau kad debit. Klik link di bawah, anda akan dihubungkan terus dengan website Shaklee.


Untuk response yang pantas anda juga boleh:



0 comments: