Thursday 23 November 2017

CARA HILANGKAN SAKIT TUMIT DENGAN VITAMIN SEMULAJADI



Entry kali ni saya kongsikan satu testimonial berkenaan dengan sakit tumit, Testimonial ini perkongsian daripada Puan Arbayiah Binti Mat Noh. Beliau merupakan seorang suri rumah dan juga seorang tukang jahit sejak 36 tahun dahulu.


Mula rasai kelainan pada bahagian kaki pada hujung tahun 2015

Selama 36 tahun yg lepas, Puan Arbayiah tiada mengalami masalah kesihatan yang teruk. Sehingga lah pada hujung tahun 2015,beliau mula merasai kelainan pada kaki sebelah kanan dimana  berasa sangat sakit di bahagian tumit apabila hendak bangun tidur pada setiap pagi. Rasa macam dicucuk-cucuk dengan jarum. Pada mulanya beliau tak ambil kisah dan menganggap ianya akan pulih sendiri.


Tetapi lama kelamaan, sakit tumit tersebut tidak hilang malah bertambah teruk sehingga menyukarkan beliau untuk berjalan dan menjahit. Kawan-kawan ada mencadangkan supaya  beliau pergi ke klinik dan farmasi atau berurut. Semua yang dicadangkan beliau sudah  cuba tetapi sakit tidak juga berkurang.

Mula mengamalkan Ostematrix Shaklee
Puan Arbayiah memberitahu perihal masalah beliau kepada anaknya yang merupakan pengguna tegar produk Shaklee. Anaknya mencadangkan supaya mengambil vitamin Ostematrix dari produk Shaklee. Puan Arbayiah mengamalkan vitamin Ostematrix dengan konsisten setiap hari. Dengan izin Allah, sakit mula berkurangan pada pengambilan botol pertama. Beliau kemudiannya meneruskan pengambilan botol kedua dan merasakan sakit tumit tersebut hilang sepenuhnya.

Kesan lain yang dirasai kerana mengambil Ostematrix Shaklee

Semasa Puan Arbayiah mengamalkan Ostematrix, terdapat juga kesan lain yang dialami. Sebelum ini, beliau mempunyai masalah sembelit. Tetapi dengan Ostematrix, masalah sembelit beliau tiada lagi. Malah, berat badan juga berkurangan dari 69kg ke 65kg.


Tidak mahu risiko sakit tumit berulang lagi
Puan Arbayiah tidak mahu mengambil risiko sakit tumit berulang lagi lalu beliau teruskan dengan pengambilan Vivix pula untuk kesihatan secara menyeluruh. Kini, beliau berasa sangat lega kerana dengan adanya Ostematrix dan Vivix serta izin dari Allah, masalah kesihatan bertambah baik untuk meneruskan kehidupan bersama keluarga tersayang. 

Alhamdulillah, kesihatan Puan Arbayiah semakin baik. Anda diluar sana jom sama-sama kita menjaga kesihatan ya.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PERTANYAAN ATAU PESANAN?

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang suplemen shaklee,  boleh terus hubungi saya di talian 012-5932706. Saya akan bantu anda untuk urusan pembelian dan seterusnya mendapatkan konsultasi, tips dan cara pengambilan yang tepat berdasarkan keadaan anda.


Untuk response yang pantas anda juga boleh:





2 comments:

Balqisy Baklee said...

bestnyaaa... Shaklee ni bukan la ada had-had umur kan... semua lapisan umur boleh consume shaklee naaa...

Unknown said...

betul tu.. tiada had umur..