Sunday 14 May 2017

SERONOK KE TRAVEL DENGAN ETS?


Assalamualaikum salam sejahtera

Ramai yang tanya saya, seronok ke travel naik ETS. Saya selalu naik train paling kurang sekali seminggu.  route saya bukit mertajam-ipoh-bukit mertajam.

Nak cerita part seronoknye boleh relaks tak kalut nak focus drive hehe.. coach ets ni pon selesa. ets yang saya naik ni biasa sampai F.. coach b,ddan e ada toilet, coach d punya toilet untuk kelainan upaya. kalau lapar boleh beli makanan di coach c.

cara nak beli tiket? boleh beli di kaunter atau macam saya beli online je. beli online boleh pilih seat dan coach mana.  senang kan. 

yang mana belum cuba boleh la try naik ets ye.  cuma untuk masa sekarang ni perjalanan tak berapa banyak sebab landasan sedang diselenggarakan. so plan your journey ok.

0 comments: