Wednesday 19 October 2016

KENAPA SURI RUMAH (WORKING AT HOUSE MOM) PERLUKAN OMEGA GUARD?

KENAPA SURI RUMAH (WORKING AT HOUSE MOM) PERLUKAN OMEGA GUARD?



Hari ni saya nak kongsikan kenapa suri rumah tangga perluka omega guard Shaklee. Kalo nak tau sebagai seorang suri rumah, mereka perlukan lebih banyak tenaga dan suri rumah adalah satu pekerjaan yang paling sibuk tau!

Antara kebaikan omega guard untuk suri rumah yang super sibuk ialah:

1. Meningkatkan fungsi GREY MATTER.
Grey matter adalah komponen otak yang utama, yang berfungsi menghantar signal kepada saraf-saraf yang lain. Ia memainkan peranan dalam peningkatan tisu otak di bahagian KEGEMBIRAAN.
Jadi kalau asyik sedih, amalkan Omega Guard ye!

2. Dalam satu kajian yg diterbitkan oleh Neuroendocrinol Letter membuktikan bahawa masalah disiplin, ketidakjujuran, malah kecenderungan nak buat benda elok berkaitan dengan kekurangan serum Omega-3 dalam otak.
So, kalo SUKAR NAK MENDISIPLINKAN DIRI, amalkanlah Omega Guard ye.

3. Jurnal Biology Pshyciatry menerbitkan satu kajian bahawa orang yang mengalami tekanan perasaan mengalami kekurangan omega 3 dalam otak.
Kalo selalu STRESS sila amal Omega Guard bersama B Complex.

4. Terdapat banyak kajian yg membuktikan kekurangan Omega 3 berkaitan dgn masalah susah nak ingat terutama benda-benda yg dipelajari.
Jadi kalau nak cepat tangkap & cepat ingat, amalkan Omega Guard ye.

**kesemua fakta di atas back up by studies, bukan cakap-cakap kosong atau assumption je.


Bulan oktober ni promosi omega guard Shaklee tau. So ibu-ibu meh dapatkan omega guard ni pada harga yang sangat istimewa. Omege ni satu keluarga boleh makan, jadinya amat berbaloi untuk dibeli demi manfaat kesihatan seisi keluarga. Nak dapatkan omega dengan saya? Hubungi saya ditalian 012-5932706.

0 comments: