Thursday 21 April 2016

TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN VITAMIN SHAKLEE

TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN VITAMIN SHAKLEE




Bila sebut tentang badan yang kurus dan fit ni sape yang taknak kan.. semua orang idamkan tubuh yang ramping dan sihat. Macam-macam cara yang digunakan untuk kurus dan ramping antaranya pembedahan buang lemak, diet atkin, slimming theraphy dan lain-lain lagi. Tak kurang juga yang menggunakan bantuan ubat-ubatan untuk tujuan menurunkan berat badan.


Actually apa pon cara yang anda gunakan tak menjadi masalah cuma jangan sampai memudaratkan diri sendiri sehingga mengudang penyakit. Selain mengamalkan gaya hidup yang sihat, penggunaan vitamin juga dilihat dapat membantu menurunkan berat badan secara sihat dan semulajadi. 

Saya sendiri mengamalkan pengambilan viamin untuk menurunkan berat badan. Walaupun kesannya agak sedikit lambat namun pengambilan vitamin tidak mengganggu kesihatan saya malah tubuh saya semakin sihat dan segar. Vitamin yang saya consume semestinya vitamin yang semulajadi, selamat dan berkesan iaitu SHAKLEE.


So today saya kongsikan info 6 jenis vitamin shaklee yang ada yang boleh membantu proses penurunan berat badan anda.



6 VITAMIN SHAKLEE UNTUK TURUNKAN BERAT BADAN.


1. HERBLAX



Kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional untuk membantu masalah penghadaman dan pergerakan usus yang tidak sihat. Ia diperlukan untuk proses detoks dimana membantu membersihkan segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus yang dikeluarkan melalui sistem pembuangan.




2. ALFALFA



Sape yang tak kenal alfalfa shaklee ni kan . Untuk proses slimming, alfalfa bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemal-lemak yang dipecahkan oleh lecithin dan omega.



3. LECITHIN



Diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Ia membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh.




4. OMEGA GUARD



Membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan.




5. CINCH SHAKE



Mengandungi protein soya yang membantu memberikan rasa kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan supaya badan tidak menggeleber.




6. ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)



Sumber protein yang mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses menurunkan berat badan.



Kesemua 6 jenis vitamin ini disarankan untuk diambil bagi membantu proses penurunan berat badan. Tapi jangan risau, Vitamin-vitamin ini boleh disusun atur sesuai mengikut keperluan tubuh badan anda. Berikut merupakan cadangan set yang boleh dipilih mengikut kesesuaian anda.






Untuk sebarang pertanyaan mahupun pesanan boleh hubungi saya di talian 012-5932706.





0 comments: