Tuesday 2 June 2015

Pomosi Shaklee June 2015 yang menarik & awesome

Assalamualaikum semua salam sayang di pagi hari yang indah ini. Moga kalian sihat-sihat aje ye. Alhamdulillah ade yang bertanya tentang perkembangan diri saya , saya semakin sihat, terima kasih atas doa kalian. Hari ni nak kongsikan promosi shaklee bagi bulan june 2015. Apa yang menariknya, item promosi bulan ini ade kena mengena dengan entry saya sebelum ini (klik sini)iaitu set cantik yang mengembirakan hati saya hehe dan juga vitamin untuk anak-anak manja. Selain itu, suka saya ingatkan set YES shaklee masih berjalan lagi promosinya. Untuk set YES ini dalam next entry saya akan kongsikan dengan anda semua ye. stay tuned!

Tanpa berlengah meh saya kongsikan item promo kali ini..


Vitamin C dan Vitamin E- Buy 6 free 1


ATAU

Vitamin C dan Vitamin E buy 2 off 5%

Antara kebaikan vitamin C:

-membentuk kolagen
-mencantikkan kulit
-memperbaiki insomnia
-meningkatkan sistem imunisasi


Antara kebaikan vitamin E:

-memudarkan parut
-menigkatkan keanjalan kulit
-tingkatkan sistem imunisasi
-tingkatkan kesuburan lelaki dan wanita
-anti-oksidan yang tinggi


Haaa best kan promo kali ni.. Eh ade lagi satu promo .. Jom tengok kat bawah...


Buy 3 free 1


Antara manfaat Vitalea for kids:

-membantu memberi nutrisi lengkap untuk anak-anak yang tidak suka sayuran dan buah-buahan
-membantu tumbesaran tulang dan otak
-menyokong sistem imunisasi


Best promo bulan ni.. seisi keluarga peroleh mafaat ye dak hehe.. okla jangan segan silu meh hubungi saya untuk keterangan lanjut.

Id:908559
012-5932706
email:zannahoney@yahoo.com
fb: hanee's wardrobe






0 comments: