Tuesday 23 June 2015

Pengalaman manis sepanjang bergelar Shaklee Independent Distributor

Assalamualaikum hai semua


Alhamdulillah sepanjang saya bergelar shaklee independent distributor (SID) , rata-rata customer saya berpuas hati dengan keberkesanan produk shaklee yang mereka ambil. Ada yang ambil untuk anak, untuk diri sendiri tak kurang juga untuk ibu bapa mereka.

Ada satu pengalaman manis yang saya akan ingat sampai bila-bila sebab pada permulaan customer saya ni a.k.a kawan zaman balajar dulu ambil vitamin ini untuk masalah kulit beliau. Saya masih ingat lagi masa ni beliau beli GLA Shaklee time promosi buy 6 free 1.. 

Tak lama lepas tu saya follow up beliau. Alhamdulilah alangkah terkejutnya saya apabila belia bagitau yang beliau hamil selepas makan GLA shaklee.. Semuanya kuasa Allah. Beliau sudah bertahun kawen tapi masih belum dikurniakan cahaya mata pada ketika itu. 


perbualan saya dengan beliau di fb


Kita usaha Allah yang memberi-Nya. Ini pengalaman bermakna untuk saya dan juga beliau. Dan kini anak beliau membesar dengan sihat dan ceria.. Anda ade pengalaman manis bersama shaklee? jom kongsikan dengan saya.



0 comments: