Tuesday 23 June 2015

Cita-cita yang saya ingin capai dengan busines shaklee


Assalamualaikum semua.. hai salam sejahtera hopefully anda ceria dan happy sukmo ye!

Kali ni entry saya simple mengenai apa yang saya ingin capai dalam busines shaklee. Sebetulnya kalo nak diikutkan banyak yang sayan nak capai dalam busines shaklee ni sebab busines is my passion

Perkara pertama yang saya mahu capai ialah naik rank. Selalunya SID memang target nak capai rank Master. Saya pun sama ..cuma aim saya yang terdekat ini nak breakthrough dari distributor ke rank supervisor. Insyaallah anda doakan saya ye!

Yang kedua, saya nak sihat bersama-sama dengan anda yang menggunakan produk shaklee. Saya pon pengguna tegar produk shaklee. Adalah menjadi impian saya nak kongsikan dengan anda semua tentang kebaikan produk shaklee ini agar kita sentiasa sihat dan cergas. Bagi anda yang pernah baca entry saya sebelum ini, saya adalah bekas pesakit slipped disk dan juga kategori obesiti jugak la. Alhamdulillah dengan shaklee saya sedang dalam proses pemulihan dan penurunan berat badan secara sihat.

Yang ketiga, bila sebut distributor shaklee, mesti berkait dengan bonus. Apa yang saya impikan bonus yang lebih dari gaji syaa sekarang. Sebab apa? sebab saya nk jadi bebas bekerja sendiri , nak ada masa banyak dengan family saya. selain dari itu saya memang target nak bebas dari hutang dengan busines shaklee ini.

Tiga perkara diatas merupakan antara ipian saya dengan business shaklee.. Lain orang lain impian. Saya doakan semoga apa yang anda impikan akan tercapai , begitu juga dengan saya.

Anda ade impian? jom kongsikan dengan saya..


0 comments: