Monday 22 June 2015

Kelas Jutawan Butterfly Shaklee yang saya pernah sertai

Assalamualaikum, hai salam sayang semua..



Dah dua hari saya tak buat entry.. rindu betul saya dengan anda semua.. Today nak story sikit satu kelas jutawan butterfly shaklee yang saya penah join.

gambar kami yang gembira


Tengok pic kat atas tu, hehe masa ni baru lagi secara rasminya aktif sebagai distributor shaklee. Kelas ni sebenarnya mama shaklee saya, asilah azmi buat khas untuk saya dan aisyah murat sebab masa ni kami terlampau sibuk tak dapat nak attend kelas dengan adik beradik yang lain.. best kan jadi anak manja mama hehe. 


Masa kelas ni saya diajar dari A-Z la cara nak mulakan busines. antara intipati yang saya pelajari:

1-cara nak create page kat fb
2-cara nak buat poster
3-bila nak posting iklan
4-cara nak kira bonus (yang ni paling like hehe)
5-cara nak consult customer/downline

Sebenarnya banyak lagi yang mama asilah saya kongsikan dalam kelas ni.. lepas abeh je kelas apa lagi saya tanpa segan silu beli tools untuk marketing dekat mama saya yang cute ni.. beli shaker la, sticker la, buble wrap la.. semua ni sebab saya terlampau manja dengan mama shaklee saya ni.. Ni kalo nanny tau jenuh kena rotan (ya ampun ye mama chrysalis nurul hehe).

Selain kelas ni, banyak lagi kelas yang saya attend tp jangan terkejut sebabnya kebanyakan kelas saya attend melalui alam maya tau.. kelas whatsapp la, kelas webinar la.. yang ni boleh diakatan setiap bulan mesti ade kelas. Alhamdulillah saya duduk dibawah susur galur yang hebat dan tak lokek berkongsi ilmu dengan saya..


ok la, panjangpanjang sangat bercerita nye pon ye dak.. jumpa lagi next entry..

Nak join saya dengan group butterfly? meh kita sembang-sembang.

id:908559
012-5932706
zannahoney@yahoo.com
fb:hanee's wardrobe

0 comments: