Wednesday 17 September 2014

Hari ke -2 cabaran entry blog

ORANG SAKIT BOLEH CANTIK?!

Hai semua salam sayang slamat tengah hari.. Hari ni hari kedua saya menulis entry bersiaran dari katil hospital yang gebu ni hehe..

Rentetan dari entry saya semalam, ramai yang tak sabar nak tau vitamin apa yang saya amalkan ketika sakit ni.. Hari ni saya nak kongsi salah satu vitamin yang saya amalkan tuk kesihatan plus kecantikan.. Bak kata orang 2 in 1.. Sihat plus cantik.. Hehe tu mesti ada yang tertanya-tanya boleh ke cantik masa sakit?! Jawapan nye ye boleh :)

Alkisahnya duduk ward ni nurse akan pantau blood preasure dengan demam.. Hari pertama dengan hari kedua tu perasan la jgk nurse dok tengok-tengok saya.. Ingatkn kenapa.. Masuk hari hr keempat lepas ambik blood preasure nurse tnya: "awak ni umur brapa ?".. (Nurse kan bertukar shift jadinye yg mana baru masuk shift baru la nk knal kita) saya jawab:"30 nurse".. Nurse kata "betul ke umo 30, ingatkn sebaya saya umo 25 tahun".. Dalam hati kembang semangkuk saya hehe.. Awet muda la kot ..

Time sakit ni salah satu vitamin saya makan ialah vitamin c. Baik tuk sistem imun, anti-oksidan dan yg penting tuk kecantikan kulit.. Sape kata orang sakit tak boleh cantik?! ;) 


Vitamin C shaklee ni tahan sampai 6 bulan tau , ade 180 biji sehari makan sebiji sahaja.. Jimat kan ;) boleh hubungi saya sid:908559 di talian 012-5932706 untuk tempahan or pertanyaan.. Sampai sini je dulu perkongsian tuk hari ini.. Nantikan entry saya yg seterusnya saya akan kongsikan lagi vitamin apa yang saya ambil ketika sakit .. Stay tune :)

Fb:hanee's wardrobe
Email: zannahoney@yahoo.com





0 comments: