Wednesday 15 November 2017

CARA HILANGKAN KULIT KUSAM DENGAN SELAMAT DAN SEMULAJADI




Dalam entry saya sebelum ini saya dah kongsikan entang punca kulit kusam dan tips untuk mengatasinya. Boleh klik link di bawaah untuk entry sebelum ini.





Kali ini saya kongsikan pula vitamin-vitamin Shaklee yang boleh membantu untuk mengatasi masalah kulit kusam. Antara vitaminnya ialah:

  • ·         B-complex shaklee
  • ·         Sustained release Vitamin c shaklee
  • ·         Vitamin E shaklee
  • ·         Collagen powdershaklee



1. B-complex shaklee




Vitamin B5 dapat membantu mengurangkan masalah jerawat dengan tidakannya memecahkan triglidrid dan kolestrolIa juga membantu meningkatkan peredaran darah yang menjadikan kulit lebih segar dan berseri.Vitamin B3 dan B5 membantu mengekalkan kelembapan kulit, melambatkan penuaan kulit.


2. Sustained release vitamin c plus shaklee


Pengambilan vitamin c setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan kurangkan kerosakkan kulit yang disebabkan oleh matahari.

Ia juga dapat merangsang pembentukkan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi rangka dan tulang rawan.Antioksidan  di dalam vitamin c Shaklee membantu melambatkan kerosakkan kulit oleh radikal bebas. 


3. Vitamin E Shaklee



Antioksidan yang sangat kuat untuk mengurangkan kerosakkan disebabkan oleh radikal bebas.Melambatkan proses penuaan seterusnya dapat mengurangkan kedutan dan garis halus dan membantu memudarkan parut jerawat. Ia juga melambatkan pembentukkan melanin iaitu pigmen kulit yang menyebabkan jeragat


Testimonial vitamin e

4. Shaklee Collagen Powder



Shaklee Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Kebaikan shaklee collagen powder 

1.  Mengembalikan keanjalan semulajadi kulit – meningkatkan ketegangan kulit

2.        Anti-penuaan – mengurangkan garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori

3.        Menghidratkan – menjadikan kulit lebih lembap dan kurangkan rasa kering dan mengelupas pada wajah

4.        Mencerah – mengurangkan parut, pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit



TESTIMONIAL PENGGUNA VITAMIN SHAKLEE UNTUK KULIT






`````````````````````````````````````````````````````````````` 
PERTANYAAN ATAU PESANAN?

     Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang suplemen shaklee,  boleh terus hubungi saya di talian 012-5932706. Saya akan bantu anda untuk urusan pembelian dan seterusnya mendapatkan konsultasi, tips dan cara pengambilan yang tepat berdasarkan keadaan anda.


Untuk response yang pantas anda juga boleh:




1 comments:

Balqisy Baklee said...

Info yg padu 👍👍