Tuesday 30 May 2017

PENAPIS AIR MURAH,BERSIH DAN JIMAT



Korang tau tak yang Shaklee juga ada penapis air? Penapis air Shaklee dikenali sebagai Get Clean Water Pitcher. Ianya portable dan mudah dibawa keman sahaja.


KEISTIMEWAAN Get Clean Water Pitcher Shaklee

Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain
Get Clean® Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.

Menjimatkan Kos
Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.



Lebih banyak air bersih pada setiap masa
Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

MESRA ALAM: Memelihara alam sekitar

Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.


TESTIMONIAL PENGGUNA GET CLEAN WATER PITCHER SHAKLEE

TESTIMONI: MAZURA BT MAT KASSIM





Assalamualaikum.

Saya Mazura Bt Mat Kassim, umur 34, berasal dari Perak dan sekarang menetap di Putrajaya.



Saya merupakan pengguna suplemen Shaklee sebelum ini hinggalah saya membuat keputusan menjadi ahli pada March 2015 ketika membeli Get Clean Water Pitcher dan beberapa suplemen lain yang turut dipesan oleh rakan sekerja.



Saya yakin, ramai penduduk di kawasan saya turut mengalami masalah air paip yang kotor seperti yang saya tunjukkan di dalam gambar. Saya sekeluarga terpaksa membeli air mineral berbotol-botol kerana tak lalu nak minum air walaupun lepas dimasak. Sedangkan nak mandi dan membasuh pakaian pun kami jadi geli untuk gunakan air paip ini.Masalah seperti ini kerap berlaku apabila pihak kuarters mencuci tangki air.


Kawan saya Azlinda Ismail selaku upline saya mencadangkan Get Clean Water Pitcher ini. Alhamdulillah! Kami kini dapat menikmati air yang bersih untuk diminum. Kami tak perlu lagi memborong air mineral berbotol-botol.

Paling menggembirakan, kami juga mudah mendapat air bersih walaupun sedang bercuti kerana ianya mudah dibawa ke mana-mana sahaja. Sewaktu berkursus di Bukit Gambang beberapa bulan lepas, air di hotel yang kami duduki agak keruh. Mujur kami bawa bersama Get Clean Water Pitcher ini!

Ibu mertua saya turut mendapatkan satu set untuk dirinya di rumah. Kami sekeluarga sangat gembira diperkenalkan dengan penapis air yang mudah dibawa ini. 

Aimi Medina berkata, "Mama! Kita dah boleh minum air bersih!"


PERTANYAAN ATAU PESANAN?

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang suplemen shaklee,  boleh terus hubungi saya di talian 012-5932706. Saya akan bantu anda untuk urusan pembelian dan seterusnya mendapatkan konsultasi, tips dan cara pengambilan yang tepat berdasarkan keadaan anda.



Anda juga boleh terus membuat pembelian secara online melalui E-Sell Shaklee dengan menggunakan kad kredit atau kad debit. Klik link di bawah, anda akan dihubungkan terus dengan website Shaklee.


Untuk response yang pantas anda juga boleh:


0 comments: