Monday 7 March 2016

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU TURUNKAN PARAS GULA DALAM DARAH

TESTIMONIAL VIVIX DAN PARAS GULA


"Ayah saya adalah penghidap kencing manis sudah hampir 20 tahun. Bacaan gula dalam darah tak pernah kurang dari 13. Hasil medical checkup organ dalaman ayah sudah berada di stage 4 dan perlu melakukan dialisi.

Selepas consume vivix, bacaan gula dalam darah kembali normal. Dialisis tak perlu buat dan doktor pula ragu-ragu nak buat conclusion yang ayah bebas diebetes.Doktor macam tak percaya yang rekod kesihatan ayah macm orang normal. Alhamdulillah."

Itu tadi testimonial pn anisah mengenai ayah beliau.. alhamdulillah dengan usaha dan kehendakNya ayah beliau berjaya turunkan paras gula dlam darah. 


BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU TURUNKAN PARAS GULA DALAM DARAH 



1-Vivix Tingkatkan Insulin
Vivix bersifat anti radang yang menghalang sistem imun kita merosakkan ‘Beta Cell’ yang berfungsi untuk hasilkan insulin. Kesan dari genetik yang sihat, fungsi sistem imun akan lebih fokus kepada mengatasi toksik dan radikal yang masuk ke dalam tubuh.



2-Vivix Atasi Insulin Resistance
Masalah ‘Insulin Resistance’ ini banyak dipengaruhi oleh kadar guna dalam darah. Bila anda ambil makanan yang tinggi gula (budaya orang kita), maka tubuh akan hasilkan lebih banyak insulin untuk menukarknya menjadi tenaga.Vivix menghalang proses ini dengan mengawal kepekatan gula dalam darah dan meningkatkan fungsi insulin untuk menukar guna kepada tenaga.



3. Vivix Perbaiki Genetik
Genetik kencing manis yang diwarisi dari ayah atau ibu akan cenderung untuk melakukan proses yang sama. Vivix membantu melindungi dan memperbaiki kerosakan pada genetik atau DNA untuk menghalang atau mengawal risiko kencing manis.



4'Vivix Melambatkan Pembentukan Protein AGE
AGE ( Advance Glycation End Products) ialah sejenis protein rosak yang dihasilkan oleh tubuh yang menyokong proses penuaan dan penyakit kritikal seperti kencing manis dan masalah jantung.fungsi anti oksidan dari Vivix akan melambatkan penghasilan sel ini.



5. Vivix Membantu Menyembuhkan Luka
Resvaratrol dalam Vivix membantu mengatasi masalah luka pesakit kencing manis. Antioksidan ini membantu melawan serangan keatas luka yang menjadikan luka pesakit kencing manis jadi lebih teruk.

Kita dah lihat bagaimana cara vivix bertindak untuk membantu pesqkit diabetes menurunkan paras gula dalam darah.. insyaallah setiap penyakit ada penawarnya.. yang penting kita kena usaha ye..sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi sayaditalian 012-5932706...


0 comments: