Monday 26 October 2015

TESTIMONIAL PENGGUNA VITAMIN E SHAKLEE

Assalamualaikum , hai semua..

Hari ni nak share satu testimoni pengguna Vitamin E shaklee iaitu saya sendiri hehe. Sementara baca stiry pendek saya mengenai saya dan vitamin E ni, feel free to like my testimonial at this page ye. terima kasih saya ucapakan atas like yang anda berikan :) klik sini




TESTIMONI 020 : NOR RUZANNA HANEE

Assalamualaikum
Saya Nor Ruzanna Hanee atau lebih manja dipanggil sebagai ana. Dulu-dulu orang panggil saya dengan gelaran ‘dayang senandung', mula-mula tu ok la tapi lama-lama terkesan plak rasanya orang panggil macam tu.. dalam hati Allah je tau betapa sedihnya. Macam-macam usaha saya lakukan nak hilangkan kulit kusam dan berminyak ni sampaikan kulit saya jadi sensitive akibat tersalah menggunakan produk..

Then takdir Allah saya dipertemukan dengan Shaklee. Permulaan saya consume Vitamin E Shaklee ni masa tu Vitamin C Shaklee tiada di pasaran, nak kena tunggu lama then saya decide nak guna vitamin E Shaklee. Masa tu bajet ciput tapi setelah ditambah tolak bahagi saya beli, lagipun Vitamin E ni tahan 4 bulan sebab pengambilannya sebiji je sehari.Bonus lain, Vitamin E ni boleh dijadikan masker, jimat kan hehe.
Alhamdulillah kini , kulit wajah saya beransur hilang kusamnya plus dah kurang berminyak dengan pengambilan Vitamin E secara konsisten. Tona kulit pun menjadi sekata and tiada lagi yang memangil saya dengan gelaran ‘dayang senandung'...

haa dah baca kan.. kisah pendek saya. Tumpang bulan october 15 ni promosi vitamin e beli satu dapat 1 jom kita sama-sama grab supaya kita sama-sama dapat manfaatnya. Promosi berakhir 31/10/2015.

Antara manfaat lain Vitamin E shaklee 

Vitamin E bertindak sebagai:

  • Awet muda
  • Membaiki peredaran darah, memperbaiki tisu, rawatan PMS
  • Mengurangkan parut
  • Meningkatkan kesuburan untuk lelaki & juga wanita
  • Kulit dan rambut sihat, cantik & lebat
  • Merawat masalah keintiman
  • Merawat masalah seksual lelaki
  • Vitamin E juga boleh dijadikan sebagai masker semulajadi

Untuk sebarang pertanyaan dan pesanan:

Id:908559
012-5932706
zannahone@yahoo.com
fb: hanee's wardrobe


0 comments: