Tuesday 16 June 2015

Top 5 sebab kenapa saya memilih business shaklee




Assalamualaikum, salam sejahtera.. anda tengah buat apa tu? Hehe.. Jom mai singgah kejap baca entry saya sambil rehatkan minda ..

Kali ni entry saya nak kongsikan dengan anda 5 sebab kenapa saya pilih business Shaklee mi sebagai lebih kurang macam part time bisnes saya.

5 Sebab Kenapa Saya Pilih Shaklee:

Sebab Saya Pilih Shaklee 1: Produk yang Berkualiti Tinggi




Produknya yang berkualiti tinggi dan diuji secara klinikal,‘Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam.


Sebab Saya Pilih Shaklee 2: Halal dan diiktiraf


 Alhamdulillah produk Shaklee adalah halal dan diiktiraf oleh JAKIM. Sebab itu saya berani menjual dan pasarkan produk Shaklee kepada anda tanpa was-was.


Sebab Saya Pilih Shaklee 3: Sihat bersama-sama anda
Saya distributor Shaklee, dan saya juga pengguna Shaklee.. Alhamdulillah produk Shaklee berkesan dalam membantu kesihatan saya . Jadi saya mahu kongsikan kebaikan produk Shaklee bersama-sama anda semua agar kita sama-sama sihat secara selamat dan semulajadi.


Sebab Saya Pilih Shaklee 4: Kebebasan Berniaga 


 Saya berniaga dengan gembira tanpa tension hehe sebabnya kedai saya  majority thru online. Urusan berniaga dan pembelian stok juga mudah boleh klik sahaja order di hujung jari melalui Shaklee2u.


Sebab Saya Pilih Shaklee 5: Kumpulan yang hebat



Saya tertarik dengan kumpulan Shaklee yang sangat hebat ukhuwwahnya dan sentiasa mementingkan hubungan dengan Allah dan sesama makhluk. Amalan kerohanian adalah sangat penting dalam usaha menjemput rezeki.

Untuk keterangan lanjut:

Id:908559
012-5932706

fb: hanee’s wardrobe

0 comments: