Thursday 18 December 2014

Pengedar shaklee area ipoh (perak) dan bandar perda (pulau pinang) :penghantaran terus ke pintu rumah anda


Anda tinggal di Ipoh atau di bandar perda? Dan sedang mencari-cari pengedar Shaklee berdekatan dengan anda? Ya, saya Ana, Pengedar Shaklee ipoh dan bandar perda yang anda boleh percayai. Saya berpengalaman menggunakan produk Shaklee dari tahun 2013. InsyaAllah dengan pengalaman dan ilmu yang saya ada tentang Shaklee, saya akan bantu anda untuk mendapatkan pilihan set vitamin yang sesuai untuk diri dan keluarga anda.
Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee secara COD di kawasan ipoh atau Bandar perda, anda boleh hubungi saya terus di 0125932706 menerusi whatsapp ataupun call. Pengahantaran vitamin Shaklee boleh dilakukan terus ke pintu rumah anda ataupun kita boleh set untuk jumpa di mana-mana untuk temujanji. Mudah kan?

Kenapa saya kata, saya adalah pengedar Shaklee yang anda boleh percayai? Setiap pembelian daripada haneewardrobe.blogspot.com anda akan:-
  • Anda akan diberikan jadual dan cara pengambilan vitamin serta tips-tips yang berkaitan secara berterusan. Anda akan diberi perhatian sepenuhnya, dan jika anada mempunyai sebarang masalah ataupun soalan berkaitan sepanjang mengambil vitamin Shaklee, anda boleh terus rujuk pada saya.
  • Penghantaran COD boleh dilakukan terus ke rumah anda pada waktu siang ataupun malam mengikut persetujuan masing-masing.
  • Anda akan menerima resepi-respi bancuh ESP, mealshakes, Cinch Shake secara percuma.
  • Anda juga akan dimasukkan ke dalam group khas EXCLUSIVE hanya untuk customer haneewardrobe.blogspot.com: Di group tu, boleh berkongsi pendapat, pertanyaan dan juga tawaran-tawaran menarik daripada saya.
  • Anda juga boleh terus mendapatkan vitamin-vitamin Shaklee kegemaran anda di rumah saya. 
Saya juga memberikan perkhidmatan penghantaran COD di kawasan-kawasan berikut :-
  • Seberang jaya-pulau pinang
  • Bukit minyak-pulau pinang
  • Permatang pauh-pulau pinang
  • Kg manjoi-ipoh
  • Silibin-ipoh
  • Jelapang-ipoh

Jika anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee secara terus tanpa perlu pos, anda boleh hubungi saya di nombor yang tertera di bawah. Kita sembang-sembang.. Jangan segan-segan ya..
Id:908559
Fb: hanee's wardrobe 

0 comments: