Friday 19 December 2014

Buat duit dengan shaklee?! Boleh ke?!

Assalamualaikum salam sejahtera...

Pasti anda tertanya-tanya….”Betul ke buat bisnes Shaklee ni boleh untung?"Betul ke boleh buat duit dengan Shaklee ni?”

Untuk merungkai persoalan ni jom scroll kebawah, saya ada jawapannya..


Soalan Pertama: “Betul ke buat bisnes Shaklee ni boleh untung?”

Ya..Memang betul…Buat bisnes Shaklee memang menguntungkan..Malah tiada istilah rugi pun dengan bisnes Shaklee…Mana tak nya, hanya bermodalkan serendah RM75 anda layak membuat pembelian dengan harga ahli…diskaun sehingga 15-20% daripada harga runcit..Itupun sudah terlalu menjimatkan bukan? Ianya akan menjadi RUGI bila anda lepaskan peluang untuk sebarkan kebaikan Shaklee kepada orang ramai dan anda tidak mulakan langkah pertama untuk bisnes Shaklee anda..

 

Soalan Kedua :  “Betul ke boleh buat duit dengan Shaklee ni?”

Sudah tentu boleh!! Berapa ramai di luar sana yang telah berjaya menjana pendapatan 2 angka, 3 angka, 4 angka, 5 angka mahupun 6 angka dengan Shaklee..Saya sendiri menjadi saksi mereka memang benar-benar buat duit dengan Shaklee. Dan saya juga telah merasainya…Setiap kali tiba tengah bulan, saya dan SID yang lain happy sebab bonus dari Shaklee masuk..

 

Selain itu, dengan Shakleebukan setakat boleh buat duit je…Ada 3C yang ditawarkan kepada semua member Shaklee iaitu Cash Bonus, Car Bonus dan Convention/Insentif (local/umrah /oversea). Bila cukup je syarat yang ditetapkan, anda layak merasa kesemuanya…


Soalan lagi : Saya berminatlah nak buat duit dengan Shaklee…Tapi macam mana ye?

Mudah saja..Pertama, anda hanya perlu sediakan modal (serendah RM75 sahaja) Kemudian, anda hanya perlu menghubungi saya dan nyatakan anda berminat untuk menyertai group saya bersama Shaklee…Selepas itu, saya akan minta beberapa details diri anda untuk saya register kan terus kepada Shaklee. Mudah bukan?? Dah setelah register, anda akan dijemput ke group khas FB dan Whatsapp kumpulan saya untuk coaching 24 jam tanpa henti. Group kami TIDAK amalkan head hunting dan juga meeting lewat malam. Yang ada, coaching 24jam tanpa mengganggu urusan harian anda dan ikut jadual anda sendiri..Dan kebanyakan kami adalah ibu yang bekerja di rumah…Tak perlu keluar rumah meeting dan tinggalkan anak…Ini salah satu ISTIMEWANYA group bisnes kami..

Anda tertarik nak join group bisnes kami?? Hubungi saya sekarang…Jangan lepaskan peluang yang mungkin sekali sahaja datang dalam hidup anda..Anda mampu merubahnya..!! Saya dah rasa, kini giliran anda pula untuk merasainya…

Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya menerusi :-

Id:908559

012-5932706

zannahoney@yahoo.com

Fb: hanee's wardrobe


0 comments: