Saturday 4 November 2017

KELEBIHAN MENDAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE BERSAMA SAYA


Assalamualaikum, salam sejahtera semua..

Ramai yang beranggapan jika mendafyar sebagai ahli shaklee wajib untuk buat busines. salah tanggapan tu tau! kalau nak tau ramai je diluar sana yang mendaftar sebagai ahli shaklee untuk tujuan kegunaan sendiri dan bukan untuk berbusines.

Secara mudah saya terangkan disini, untuk mendaftar sebagai ahli shaklee, anda memerlukan sponsoring iaitu ahli shaklee sedia ada. anda boleh pilih sendiri anda mahu berada di bawah susur galur siapa yang anda suka tau..

Secara umumnya setelah anda mendaftar sebagai ahli, anda boleh menikmati pembelian produk pada harga 10-20% diskaun. Selain itu, jika anda membuat pembelian dengan minimum 150uv, anda akan dapat menikmati cash bonus daripada pihak shaklee. Anda boleh membuat pembelian secara terus tanpa melalui ejen shaklee yang lain. samada secara online atau secara walk in di branch.



Jika anda mendaftar keahlian shaklee bersama saya pula, antara kelebihan tambahan lain yang anda dapat ialah:

1. Group shaklee
Anda akan dimasukkan kedalam group yang awesome di bawah susur galur jutawan. bermacam-macam info ada didalam group ini yang boleh anda cari dan juga anda boleh menambahkn lagi kenalan.

Selain itu juga, anda berpeluang menghadiri kelas anjuran susur galur group shaklee saya dimana kebiasaannya kelas dilakukan secara alam maya.

2. Layanan vvip
Walaupun anda sudah mendaftar dengan saya, saya tetap akan guide dan melakukan pembelian bagi pihak anda jika diminta serta membuat penghantaran terus ke pintu rumah anda. 

3.Contest dan reward
Insyaallah kebiasaannya group saya akan mengadakan contest serta reward setiap bulan. Seronok tau join contest dan reward ni. Tak percaya? kena join la baru anda akan nikmati rewardnya.

4.Business guide
Bagi yang mendaftar untuk busines, saya akan guide anda seboleh daya dan seboleh mampu dengan apa yag saya tahu kepada anda. segala pengalaman saya juga pengalaman daripada ahli grouo yang lain insyaallah akan dikongsi bersama. so anda tak perlu risau takut ditinggalkan tanla guide dan hala tuju ok...

Berminat nak mendaftar shaklee dengan saya?

Boleh hubungi saya ruzanna, ditalian 012-5932706 atau untuk fast respon boleh klik di bawah.




1 comments:

Unknown said...

waalaikumsalam ndang.. tq.. awak pon leader terbaik