Thursday 2 July 2015

Promosi Shaklee sepanjang Julai 2015

Assalamualaikum

Hai salam sayang semua.. Today nak war-warkan promosi sepanjang julai 2015. Ada tiga produk shaklee yang promosi pada bulan ini iaitu vivix, b-complex dan multivitamin kids.


Actually multivitamin kids ni masih lagi promosi daripada hari ia mula berada kembali dipasaran. Shaklee berbesar hati melanjutkan lagi promosi  bagi vita-kids ini, jangan lepaskan peluang ye hehe :)

Bcomplex shaklee pula banyak kebaikannaya terutamanya bagi ibu yang sedang hamil, yang sedang berpantang, untuk anda yang stress dan lain-lain. Jangan ta tau bcompleks juga baik untuk kecantikan kulit juga. Nak pula digabungkan dengan pengambilan vivix shaklee yang juga sedang promosi pada bulan ini.Awesome kan :)


Vivix shaklee pula memang ramai dah tau akan kebaikan vitamin ini. Selain untuk anti-aging, vivix juga baik untuk menyokong kesihatan sendi dan menggalakkan kesihatan menyeluruh. Bagi anda yang tak suka makan pil yang banyak, boleh la ambik vivix ni mudah dan pantas kesannya hehe. 

Jangan tak tau, vivix juga membantu perokok di luar sana yang nak berhenti merokok tau. (klik sini untuk artikel penuh).


Banyak kelebihan dan kebaikan vitamin-vitamin yang sedang dalam promosi ini.. Berminat nak dapatkan vitamin ini? boleh hubungi talian tertera:

Id:908559
012-5932706
zannahoney@yahoo.com
fb: hanee's wardrobe

0 comments: