Sunday 8 March 2015

Bermasker dengan esp di hari minggu untuk kulit gebu gebas

Assalamualaikum semua.. Hai apa khabar? Harap semuanya sihat. Di hari cuti ni saya nak kongsikan cara nak buat masker menggunakan esp shaklee yang mudah dan senang dan yang penting semulajadi hehe.. 

Pertama: bahan-bahan yang diperlukan of course esp dan juga plain yougourt.. 



Seterusnya: campurkan esp dengan plain yogourt.. Yang ni saya campur secukupnya untuk sekali kegunaan.. Kalo anda terlebih campur jgn risau simpankan dalam peti ais dan boleh guna lagi nanti ye..



Lihat gambar: inilah hasilnya apabila dicampurkan esp dan plain yogourt. Gaul sebati tau (dah mcm program masakan pulak hehe)



Next step: sapukan ke muka anda mcm yang saya buat di gambar diatas.



Haa.. Siap dah sapu masker keseluruh wajah.. Mudah kan hehe.. Tunggu sampai kering.. Lepas tu boleh la basuh muka anda.. The best time boleh buat waktu pagi .. Nak buat time tgh hari ke petang ke malam ke pon boleh ikut masa bila yg anda free hehe..Percayalah anda akan rasa relax dan kulit gebu je..


Ada yang tanya apa nk buat dengan baki plain yogourt.. Boleh la simpan jika tarikh luput masih panjang.. Macam saya, saya enjoy makan plain yogourt yang dicampurkan dengan setengah sudu esp.. 

Sedap hingga menjilat jari tau.. Boleh makan sementara nak tunggu masker kering.. Hehe

Ok la takat ni perkongsian saya.. Bulan ni promosi esp tau.. March 2015 promosi esp buy 6 free 1 atau buy 2 diskaun 5%.

Nak order? Atau pertanyaan? Contact below.

Id:908559
zannahoney@yahoo.com
Fb: hanee's wardrobe




0 comments: